Sunday, September 4, 2011

Seminggu Beraya di kampung

Assalammualikum .

Bertemu kembali di Blog saya yang tak seberapa lawa ni.
Walau pun kita da masuk hari ke-6 perayaan,
masih sempat untuk saya mengucapkan Selamat Hari Raya.

Seminggu berada di kampung.
seminggu tu juga dapat merehatkan otak dari berfikir.
Seminggu tu jugak aku terlepas dari ketagihan Internet.
Alhamdulllah,seminggu tu jugak aku puas bermaaf-maafan sesama insan tersayang.
Tapi,,usia pon da hampir ke 20 thn,,so duit raya yg terkumpul tak sama seperti zaman kanak2.

Seminggu Beraya di kampung.
puas beraya dan puas merasa kuih muih yg terhidang.
Seminggu tu juga bagaikan perut ku seperti bom yg hampir meletup.
Jgan sngka aku ni tamak atau pon pelahap,
tapi bak kata org tua 'Rezeki Jangan ditolak,Musuh Jangan dicari'
So faham2 je lahh...


Akhir kata,Alhamdulillah,
Seminggu Beraya di kampung,
tiada halang lintang ketika pulang kembali ke Kota Johor Bahru ni.








No comments:

Post a Comment