Friday, October 14, 2011

Karma in my Life

Asslammualikum :)

Mungkin ini yang dinamakan karma dlm kehidupan atau bak kata orang pndai kita tdak selamanya di atas atau roda sentiasa berpusing dan kita akan turun naik dalam kehidupan seharian kita.
Adat bagi remaja macam aku yang suka bermain ketika di bangku sekolah yg nakal dan degil.
Ketika di dlam kelas tidak memberi perhatian kepada guru dan akibatnya keputusan SPM aku agak teruk.Di bangku sekolah jugak aku ramai kenalan atau sahabat dan aku bernasib baik tidak terplih salah orang untuk berkawan.Selain berkawan,tak lengkap kalau tidak berpasangan.Berpasangan bermaksud BERCOUPLE.
Jiwa muda kalau da berpasangan susah nk setia pada yang satu.Aku mengaku aku dulu bukan teman yang setia pada yang satu dan akan mencari yg lain jika sudah merasa bosan.Akibat perbuatan aku itu telah menyebabkan aku merasa menyesal atas tindakan aku dan akibatnya smpai sekarang still teringat kan SESORANG dan hanya dia sorang saja.Aku berharap perasaan tu akan bertukar untuk menjadi seorang shabat dan tak lebih dari tu. .Kehidupan aku yang di atas yg bnyak bermain dan lalai menyebabkan aku merana di bawah yg ketika ini aku laluai.Aku sedang berusaha untuk mengubah kehidupan aku di bawah untuk berada di atas semula.Kepada si Dia,mungkin kemaafan aku x cukup untuk kau ampunkan keslahan aku dan menyebabkan aku sentiasa terpkir pasal engkau.Mungkin aku yg pertama dan mungkin aku bukan terakhir buat kau.Aku akan cuba berani untuk laluai perjalan kehidupan aku lepas ni dan aku mahukan yang terbaik untuk kau lepas ni.Amin~

No comments:

Post a Comment