Monday, August 15, 2011

Dugaan

Assalammualikum.

Kita mulakan dengan Bismillah.
Ok,,bertemu lagi kita di Blog.
Malam ni malam yg ke 16 ramadhan.
Malam ni juga sudah sebulan aku tempuhi dugaan.
Tak kira lahh dugaan family mahupun dugaan rakan2.
Dugaan di maksudkan ialah MASALAH.

Seperti yg aku cakap tadi,,da sebulan lebih aku tempuhi dugaan ni.
Tempuhi bagai kan tiada kesudahan.
Memang sudah tertulis manusia tak akan pernah terlepas menerima dugaan dari Allah S.W.T
Aku sebgai manusia hanya mmpu menyelesaikan dengan bersabar.

Member2 aku sudah menunjukan sifatnya yg sebenar.
Walaupun da mengenali lama tapi masih ada sifat yg di sembunyikan.
Keluarga aku mengalami maslah wang dan hasad dengki org.



Ya Allah,,bagi lah aku kekuatan untuk tempuhi dugaan mu ni.
Sememangnya dalam bulan Ramadhan ni bnyak dugaan yg aku terima dari mu Ya Allah.
Aku sebgai hamba mu yg lemah ini hanya mmpu bersabar.
Aku cuma berharap,dalam bulan Ramdhan ini,,kau ampunkan lah dosa2 meraka yg mmpunyai hasad dengki dan tunjukan lah mereka jln yg benar iaitu jln mu Ya Allah.

Amin.

No comments:

Post a Comment