Monday, August 1, 2011

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN

Assalammualikum

Firstly saya memohon maaf atas ketidak sempatan untuk mengupdate blog.
Saya agak kebuntuan untuk menulis blog buat masa sekarang.
Maklumlah masa da bnyak habiskan kt study.

Sedar tak sedar kita sudah memasuki bulan ramadhan.
Walaupun dengan persiapan untuk menghadapi bulan ramadhan cuma sederhana.
Aku tetap bersukur kerana bulan ni aku menyambut dengan keluarga aku.

‎'''''' 人
( ___)
. ┃口┃
. ┃口┃
. ┃口┃     ★
.... ┃口┃     ''''人
. ┃口┃   '''''(_____)     .人    
. ┃口┃  '''(__________)   '(____)   人
. ┃口┃____╭━━━━━╮_____'|_口|______​三
. ┃╭╮╭╮╭╮╭╮╭╮╭╮╭╮ |三||╭╮╭╮ ||
. ┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃ |三||┃┃┃┃ ||
. ┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃ |三||┃┃┃┃ ||
. ┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃ |三||┃┃┃┃ ||

━━━(MARHABAN YAA RAMADHAN )━━━━SALAM RAMADHAN SEMUA.....:-)

No comments:

Post a Comment